کد خبر: ۲۳۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳
تفاوت گیفت کارت آیتونز آمریکا و انگلیس در محدودیت استفاده بر اساس ریجن، واحد پول، قیمت و دسترسی به محتوا است. گیفت کارت آمریکا با دلار و آیدی آمریکایی، و گیفت کارت انگلیس با پوند و آیدی انگلیسی قابل استفاده است. انتخاب باید بستگی به نیازها داشته باشد. در ایران، خرید گیفت کارت اپل مشکل است، اما از خدمات جیب استور می‌توانید استفاده کنید.

گیفت کارت ایتونز | جیب استور

تفاوت گیفت کارت آیتونز آمریکا و انگلیس

موبایل ها ، لپتاپ ها و به طور کلی دستگاه های اپل ، در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارند و هزاران نفر از این دستگاه ها استفاده می‌کنند؛ و افراد بسیاری از بین کاربران این کمپانی از سرویس ها و خدمات درون برنامه ای آن هم استفاده می‌کنند که تعداد بسیار زیادی دارند؛ یکی از بهترین و راحت ترین راه های پرداخت برای خرید خدمات درون برنامه ای اپل استفاده از گیفت کارت اپل آیتونز است ؛ اگر کاربر دستگاه های این کمپانی باشید ، با این گیفت کارت و کارایی آن آشنا هستید و اگر نه ، ما در این مطلب از بلاگ جیب استور با گیفت کارت اپل آیتونز و تفاوت ریجن انگلیس و آمریکای آن آشنا می‌شویم.

گیفت کارت اپل آیتونز چیست؟

کارت‌های هدیه یا گیفت کارت‌ها، روش‌های پرطرفدار پرداخت برای دسترسی به محتوای انحصاری در بسیاری از پلتفرم‌ها و سرویس‌های معروف دنیای دیجیتال هستند. اپل نیز کارت‌های پیش‌پرداختی ارائه می‌دهد که امکان خرید اشتراک‌ها، خدمات و محتوای انحصاری اپل را فراهم می‌آورد. باید بدانید که گیفت کارت‌های اپل در ریجن های بسیار متنوعی برای لوکیشن ها و کشور های مختلف ارائه می‌شود که دو نوع بسیار محبوب از آن برای ریجن‌های آمریکا و انگلستان وجود دارد که در بین کاربران بیشتر استفاده می‌شوند. و هرکدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند که می‌تواند بر تصمیم‌گیری خریداران تاثیر بگذارد. در ادامه به بررسی تفاوت های گیفت کارت اپل آتونز آمریکا و انگلیس خواهیم پرداخت.

گیفت کارت ایتونز امریکا و انگلیس چه تفاوتی دارند؟

هماطور که گفته شد گیفت کارت اپل یک کارت پرداخت ، برای خرید محتوای انحصاری اپل است اما در بین ریجن های آن، دو ریجن پر مزایا و رایج وجود دارد ؛ اما آیا می دانید تفاوت این دو گیفت کارت در چیست؟

لوکیشن و ریجن دسترسی

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های میان گیفت کارت‌های اپل با ریجن آمریکا و انگلیس در محدودیت استفاده از آن‌ها بر اساس ریجن آیدی کاربران است. به عبارت دیگر، اگر گیفت کارت شما مختص ریجن آمریکا باشد، فقط برای حساب‌های کاربری با ریجن آمریکا قابل استفاده است؛ همچنین، گیفت کارت‌های مربوط به ریجن انگلیس تنها با آیدی‌هایی که ریجن آن‌ها انگلیس است، کار می‌کنند. این تفاوت‌ها می‌توانند بر انتخاب شما برای خرید گیفت کارت تأثیر بگذارند، بنابراین هنگام خرید باید به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشید.

واحد پول

یکی دیگر از تفاوت‌های کلیدی میان گیفت کارت‌های اپل برای ریجن‌های آمریکا و انگلیس، واحد پولی است که در آنها استفاده می‌شود. گیفت کارت‌های مخصوص آمریکا با دلار شارژ می‌شوند، در حالی که گیفت کارت‌های انگلیس با پوند پرداخت می‌شود. این تفاوت در واحد پولی می‌تواند تأثیرات قابل توجهی در برنامه‌ریزی مالی شما داشته باشد، به خصوص اگر قصد دارید از این کارت‌ها برای خرید‌های بزرگ یا مکرر استفاده کنید.

گیفت کارت ایتونز

قیمت

یکی از نکات جالب درباره گیفت کارت‌های اپل برای ریجن‌های آمریکا و انگلیس این است که قیمت‌ها ممکن است متفاوت باشند، و این تفاوت قیمت می‌تواند توجه بسیاری از ما را جلب کند. اما قبل از اینکه به سراغ خرید بروید، باید این نکته را در نظر بگیرید که انتخاب گیفت کارت تنها بر اساس قیمت پایین‌تر شاید چندان عاقلانه نباشد. در نظر گرفتن سایر فاکتورها مانند دسترسی به محتوا و محدودیت‌های ریجنی می‌تواند در تصمیم‌گیری شما نقش مهمی ایفا کند.

دسترسی به محتوا

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بین گیفت کارت‌های اپل آمریکا و انگلیس، دسترسی به محتوای منطقه‌ای است. برخی از محتواها مانند فیلم‌ها، موسیقی‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها ممکن است به دلایل مختلف مانند محدودیت‌های منطقه‌ای یا انحصاری بودن برند، تنها در برخی مناطق قابل دسترسی باشند. به این ترتیب، ممکن است محتوایی که شما با گیفت کارت ریجن آمریکا می‌توانید خریداری کنید، در ریجن انگلیس در دسترس نباشد و بالعکس. این تفاوت‌ها می‌توانند تاثیر مهمی بر تصمیم‌گیری شما داشته باشند.

گفت کارت آیتونز آمریکا بهتر است یا انگلیس؟

حال که با برخی از تفاوت های این دو ریجن گیفت کارت های اپل آشنا شدید شاید این سوال ذهنتان را به تنگنا بکشد " کدام ریجن بهتر است؟! " به طور کلی نمی‌توان گفت که فلان ریجن بهتر است و قالبا هر دو این ریجن ها مربوط به گیفت کارت اپل و خرید محتوای این کمپانی هستند؛ اما از سویی شما باید به تفاوت قیمتی ای که واحد پول این دو کشور ، یعنی دلار و پوند می‌توانند در پرداخت ها و خرج شما داشته باشند دقت کنید؛ اگر هم به دنبال محتوای خاصی می‌گردید که فقط با ریجن یکی از این گیفت کارت ها در دسترس است؛ تکلیف معلوم است.

خرید گیفت کارت اپل در ایران ممکن است؟

از آن جایی که امروزه گیفت کارت ها عمدتا به صورت دیجیتالی عرضه و استفاده می‌شوند؛ دسترسی عام کاربران دنیا برای خرید این گیفت کارت بسیار آسان تر شده است؛ اما متاسفانه ، دسترسی ما ایرانی ها به بسیاری از پرداخت های بین المللی کاملا مسدود و محدود است و از همین رو ، بدیهی است که نتوانید از خود سایت اپل این گیفت کارت را خریداری کنید، پس چطور گیفت کارت اپل بخریم؟

همانطور که گفته شد خرید این گیفت کارت برای کاربران ایرانی با محدودیت ها و مشکلات بسیار زیادی همراه است؛ اما شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت اپل آیتونز از خدمات جیب استور استفاده کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار