کد خبر: ۲۳۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۰
شیرآلات بهداشتی نیز مانند هر کالای دیگری تحت تأثیر نوسانات اقتصادی قرار می گیرد. ماده اولیه تولید شیرآلات شمش برنج است و تغییر قیمت شیرآلات، علاوه بر عوامل داخلی، از تغییر قیمت فلزات جهانی نیز متأثر است.

شیرآلات بهداشتی نیز مانند هر کالای دیگری تحت تأثیر نوسانات اقتصادی قرار می گیرد. ماده اولیه تولید شیرآلات شمش برنج است و تغییر قیمت شیرآلات، علاوه بر عوامل داخلی، از تغییر قیمت فلزات جهانی نیز متأثر است. از طرفی، خرید شیرآلات ارزان قیمت تنها در حالتی توجیه اقتصادی و منطقی دارد که محصول مورد نظر کیفیت مناسبی داشته باشد. احتمالاً این سوال برای بسیاری از کاربران مطرح است که، با توجه به تورم، بودجه منطقی برای خرید شیرآلات استاندارد و با کیفیت در سال 1403 چقدر است؟

گستردگی انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی

قیمت انواع شیرآلات بهداشتی با مکانیزم های متفاوت با یکدیگر تفاوت دارد؛ مثلاً قیمت شیرآلات لمسی یا چشمی به طور کلی از قیمت شیرآلات اهرمی بالاتر است. از طرفی، قیمت شیرآلات در هر گروه نیز بسیار متنوع است؛ مثلاً شیرآلات اهرمی خود شامل شیرآلات اهرمی ارزان، متوسط و لوکس می شود. پس دست شما برای انتخاب انواع شیرآلات هماهنگ با بودجه و اولویت هایتان باز است. اما سوال اصلی این است که در سال 1403با حداقل چه مقدار بودجه می توانید از میان این تنوع قیمت و مدل شیرآلات یک انتخاب استاندارد داشته باشید؟

با پیشرفت تکنولوژی انواع شیرآلات به بازار عرضه شده است. انتخاب از میان انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی به جنس، کیفیت، گارانتی، کاربرد مورد نظر شما و قیمت انواع شیرآلات بستگی دارد. هر یک از انواع شیرآلات اهرمی، کلاسیک، هوشمند (مانند شیرآلات چشمی و دیجیتال)، شیرآلات توکار، ترموستاتیک، پدالی و شیرآلات لمسی مکانیزم عملکرد منحصر به فرد و مزایا و معایب گوناگونی دارند.

شیر روشویی آراز؛ شیرآلات کاویان

بودجه خرید شیرآلات استاندارد و با کیفیت

برای خرید یک ست شیرآلات استاندارد می توانید بودجه ای بین 6 تا 9 میلیون تومان را در نظر داشته باشید. حداقل قیمت هر قطعه (شیر روشویی، توالت، حمام و ظرفشویی) به طور متوسط از 1.500.000 تومان آغاز می شود. توجه کنید این بازه قیمت برای خرید شیرآلات ارزان و استاندارد، که از شمش برنج تولید شده اند و کیفیت آبکاری مناسبی دارند، در نظر گرفته شده است و به طور قطع ست شیرآلات با قیمت پایین تر نیز در بازار موجود است. البته خرید شیرآلات با قیمتی پایین تر از رِنج قیمت شیرآلات ارزان برندهای معتبر چندان توصیه نمی شود. چرا که اگر ممکن بود شیرآلات ارزان تری با رعایت استانداردها تولید شود، برندهای معتبر حتماً چنین مدل اکونومی ای را نیز در سبد محصولات خود جای می دادند. برای مشاهده شیرآلات اقتصادی و با کیفیت به صفحه قیمت شیرآلات اهرمی ارزان سری بزنید.

چند مدل شیرآلات بهداشتی استاندارد و قیمت مناسب

  • ست شیرآلات آراز: یکی از مناسب ترین شیرآلات ارزان قیمت در بازار ست آراز است. این ست با وجود کیفیت بالا و جنس استاندارد از ارزان ترین شیرآلاتی است که می توانید خریداری کنید. آراز محصول سال 1401 با 5 سال گارانتی است که نسبت به بسیاری از شیرآلات ارزان دیگر ارگونومی بالاتری فراهم می کند. فرم دسته آن بهینه سازی شده و ظاهر مدرن و هماهنگی دارد.
  • ست شیرآلات تیدا: ست شیرآلات تیدا از اولین ست های ارزان قیمت بازار است که فاکتور طراحی خاص نیز برای تولید آن در نظر گرفته شده است. معمولاً شیرآلات ارزان را در بهترین حالت با استفاده از مواد استاندارد تولید می کنند و سایر فاکتورها مانند طراحی جذاب و آبکاری باکیفیت را لحاظ نمی کنند. اما در مورد تیدا وضع متفاوت است و این مدل شیرآلات ارزان هم از نظر مواد اولیه با کیفیت و استاندارد و هم جزئیات تولید پرداخته شده.

شیر روشویی تیدا کروم؛ شیرآلات کاویان

  • ست شیرآلات شانا: ست شیرآلات شانا از شیرآلات با قیمت متوسطی است که فرم آن با وجود ترکیب زوایای تند و ملایم یکپارچکی خود را حفظ کرده و کارایی و عملکرد را به کاربران ارائه می دهد. شیرآلات شانا در سال 1400 تولید شد.
  • ست شیرآلات نیلا: با اینکه ست نیلا از مدل های امسال عرضه شده شیرآلات بهداشتی به بازار نیست اما با گذشت حدود 5 سال همچنان محبوبیت خود را در میان مصرف کنندگان حفظ کرده است. نیلا در سال 1397 با انگیزه تولید شیرآلاتی فلت، خاص و جمع و جور با قابلیت مصرف بهینه آب تولید شد. رنگ کروم این ست از شیرآلات قیمت متوسط به حساب می آید و خرید آن برای افرادی که به دنبال مدلی جذاب و متفاوت از طرح های تکراری شیرآلات بازار هستند مناسب است.

شیر روشویی نیلا کروم؛ شیرآلات کاویان

قیمت شیرآلات بهداشتی تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند نوسانات اقتصادی داخلی و قیمت جهانی برنج قرار دارد. در نتیجه، برای مدیریت هزینه ها خرید شیرآلات اهرمی ارزان با حداقل قیمت و کیفیتی استاندارد اهمیت زیادی دارد. در این نوشته به بررسی حداقل بودجه مورد نیاز برای خرید شیرآلات استاندارد و باکیفیت در سال 1403 پرداخته شد و چند مدل شیرآلات ارزان و شیرآلات با قیمت متوسط به نام های آراز، تیدا، نیلا و شانا معرفی شد. تفاوتی نمی کند خرید خود را به صورت آنلاین و یا از مغازه انجام دهید، امّا پیش از خرید شیرآلات حتماً به وب سایت رسمی هر کارخانه شیرآلات سر بزنید تا لیست قیمت رسمی شیرآلات برند مورد نظر خود را ببینید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار