کد خبر: ۲۳۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
در این مقاله به بررسی محصول پرده کرکره داخل شیشه و انواع آن پرداختیم ، همچنین عوامل موثر بر قیمت این محصول را بازگو کرده ایم.

یکی از محصولات حوزه ساختمان که طی این سالها بسیار پرفروش بوده و به محبوبیت بالایی رسیده است پرده کرکره داخل شیشه است . مجموعه ما یعنی گروه صنعتی ساکار اولین و بزرگترین تولید کننده انواع این محصولات بوده است . پرده داخل شیشه به سه دسته اصلی تقسیم می شود که شامل : پرده باتومی ، پرده مگنتی و پرده ولومی می باشد  که در ادامه به بررسی انواع پرده و مزایا و معایب آنها را خواهیم گفت. این محصول مناسب برای به کنترل در آوردن فضای دید در یک محیط می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل پرده داخل شیشه بپردازیم . همچنین راهنمای خرید و عوامل موثر بر قیمت این محصول را بررسی خواهیم کرد . و انواع آن را به طور کامل بازگو خواهیم کرد . هدف این مقاله دادن اطلاعات مفید و کاربردی جهت خریدی آگاهانه می باشد.

جهت دریافت لیست قیمت پرده کرکره داخل شیشه با شماره ۰۲۵۳۶۵۷۳۶۰۲ و ۰۹۱۲۴۵۱۱۱۲۸ در تماس باشید.

ساکار

قیمت پرده داخل شیشه

قیمت این محصول نسبت به مزیت ها و کاربردهایی که دارد ، که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد مناسب و توجیه اقتصادی دارد . پرده داخل شیشه یک سیستم می باشد که داخل شیشه دوجداره قرار می گیرد که به صورت رول آپ می باشد . این محصول بین  دو شیشه جداره قرار داشته و می تواند حالت هایی نظیر بالا و پایین رفتن کامل ایجاد کند. وقتی که می خواهید از نور خورشید استفاده کنید می توانید به سادگی پرده را به بالا هدایت کنید . همچنین وقتی میخواهید محیط خصوصی در شرکت یا مکان های دیگر ایجاد کنید فقط کافی است که پرده را به سمت پایین هدایت کنید. نوع دیگر کنترل توسط این محصول به شکل سایه روشن می باشد . گروه صنعتی ساکار مفتخر است که به عنوان اولین تولید کننده این محصول نیز بهترین قیمت پرده داخل شیشه را به بازار ارائه می کند.

این محصول به دلیل قرار گرفتن داخل شیشه دوجداره نیاز به نگهداری و نظافت نداشته و دچار خاک گرفتگی و کثیفی نخواهد شد.همانطور که گفته شد این محصول شامل سه دسته کلی پرده کرکره مغناطیسی ، پرده ولومی و پرده باتومی می باشد . این سه نوع محصول قیمت های متفاوتی داشته و کارایی های آنها مختلف می باشد . مجموعه ما از بهترین نوع جنس و برند جهت ساخت این این محصولات استفاده می کند. نوع  یراق پرده از نوع مگنت که از جنس نئودنیم است استفاده می شود . اسلت داخلی از جنس آلومینیوم و رنگ استاتیک هست . نخ به کار رفته که بسیار مهم است نخ کرد تولید شده کشور ترکیه می باشد. زنجیر هم برند t&f Polished stainless steel color که یکی از شاخص ترین و پر فروش ترین و با کیفیت ترین نوع آن می باشد. توجه داشته باشید که مجموعه ما طی سالها ازمون و خطا توانسته به این محصولات برسد و در سبد کالایی خود قرار دهد.

پرده کرکره داخل شیشه

پرد کرکره داخل شیشه از نوع مگنتی

این نوع از پرده جز محبوب ترین و پر فروش ترین نوع پرده می باشد که داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرد . کارکرد این محصول به گونه ای است که با استفاده از قدرت مغناطیسی ، پرده را به حالت سایه روشن و بالا و پایین تنظیم می کند . این محصول بدون نیاز به سوراخ کردن شیشه باعث حرکت می شود و عمر بالا و ماندگاری زیادی دارا می باشد که وکیوم شیشه را کامل حفظ می کند و عایق پنجره از بین نخواهد رفت .

پرده ولومی

پرده ولومی نیز به دلیل ساختار ویژه خود باعث شده کاربرد ها و مزایای فراوانی داشته باشد . این پرده کرکره داخل شیشه از نوع ولومی به صورت دستی همانند ولوم رادیو تنظیم می شود . در این نوع از پرده فقط امکان ایجاد سایه روشن وجود دارد . همچنین توجه داشته باشید که به دلیل خروج فنر ولومی از اسپیسر در شیشه دوجداره وکیوم به صورت کامل ایجاد نخواهد شد . قیمت پرده ولومی از مگنتی پایین تر است و دلیل آن هم امکانات بیشتر مگنتی می باشد.

پرده باتومی یا نخی

این نوع پرده نیز دارای قیمت مناسبی می باشد که فروش بالایی دارا است . در این مدل سیستم این محصول امکان سایه روشن و بالا و پایین کردن پرده توسط زنجیر امکان پذیر است . این محصول همانند پرده ولومی وکیوم داخل شیشه به صورت کامل نمی باشد و قسمتی از عایق پنجره دوجداره را بین می برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پرده کرکره داخل شیشه می توانید بروی لینک زیر کلیک کنید.

https://sakarco.ir/%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87/

پرده پارتیشنی چیست ؟

پرده پارتیشنی یا همان پرده کرکره ولومی یکی از پر کاربرد ترین نوع این سری از محصولات می باشد . این پرده ها از جنس تیغه های فلزی از جنس آلومینیومی با ضخامت 16 الی 25 میل می باشد . لازم به ذکر است که این محصول همانطور که نام آن مشخص است مخصوص پارتیشن دوجداره است و بین دو شیشه پارتیشن قرار می گیرد . نصب این محصول بسیار ساده و سریع می باشد . این نوع از پرده همانند پرده کرکره داخل شیشه از نوع ولومی می باشد . با قطعه ولوم همانند رادیو می توانید سایه روشن نیز ایجاد کنید . یکی از نکات مهم در این نوع از پرده این است که در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید می شود که باعث می شود با هر نوع سلیقه ای محصول خود را تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پرده پارتیشنی و قیمت آن بروی لینک زیر کلیک کنید.

https://sakarco.ir/%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86%DB%8C/

پرده پارتیشنی
مکان های مورد استفاده از پرده پارتیشنی
  • این محصول یعنی پرده پارتیشنی در مکان های مختلفی می توان از آن استفاده کرد  که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
  • از این پرده در فضای بیمارستان و کلینیک ها جهت جداسازی اتاق ها می توان از آن استفاده کرد.
  • در فضاها و مکان های اداری بیش از هر مکان دیگری قابلیت استفاده از  پرده پارتیشنی می باشد.
  • استفاده از این محصول در بین شیشه دوجداره ، مکان هایی همانند استخر ، سونا و باشگاه های مختلف نیز مرسوم است . علاوه بر پرده پارتیشنی نیز می توان از پرده کرکره داخل شیشه استفاده کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار